KA Bilisim Teknolojileri
Arama Yap
Destek Hattı
Hizmetler Ürünler Kariyer KA Shop Projeler
Kampanya ; Google AdWords Google AdWords internet reklamı vererek firma “Google Müşteri Merkezi” yetkimiz kapsamında aracılık hizmeti sunuyoruz....
Kampanya ; Okul Web Sayfası. Okullara yönelik yapmış olduğumuz “Her Okula Web Sitesi” Kampanyası kapsamında okulunuzun web sitesi ile ilgili tüm tasarım ve uygulama işlerine talip olduğumuzu belirtmek isteriz....
Kampanya ; Kurumsal Web Sayfası Başarılı kurumsal web sitelerinin tasarlanması, takibi, düzenlenmesi artık profesyonel ekiplerden oluşan özel firmalar tarafından yürütülmektedir....
Hizmetler
Data Center Hizmetleri
Domain (Alan Adı Tescili)
Web Hosting
Plesk Reseller Hosting / VPS
Sunucu Barındırma / Kiralama
E-Ticaret Çözümleri
B2B Çözümleri
B2C Çözümleri
Parca Kontör Programı
SSL Sertifikaları
Güvenli Ödeme Sayfaları
Telekom Hizmetleri
Alo Pratik - A Tipi UMTH (Uzak Mesafe Telefon Hizmeti)
SesMS - Toplu SMS
Diğer Hizmetler
Marka - Patent
Web Tasarım ve Programlama
Google Reklam Danışmanlığı
Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)
Özel Projeler ve Uygulamalar
E-Dönüşüm ve Danışmanlık
Plesk Ürünleri
Kurumsal Network Ürünleri
 
Google+

Valid XHTML 1.0 Transitional

Valid CSS!

 

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)

Eklenme: 03.10.2007

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)

Customer Relationship Management açılımıyla bilinen CRM, uygulayacak her şirkete uygun tek bir tanımla özetlenemeyecek kadar geniş kapsamlı bir stratejiler bütünüdür. CRM’in çok farklı tanımlarının yapılması, CRM tariflerinin uygulama alanına ve uygulayıcılarına bağlı olarak farklılaşması gerekliliğinin bir sonucudur.  Bununla birlikte genel bir tanımla ifade edersek; CRM, müşteri memnuniyetini kar maksimizasyonuna dönüştürmek amacı taşıyan, istediği müşteriye istediği deneyimi yaşatabilecek kabiliyette bir kurum felsefesi ve bu hedefe ulaşmak için gerekli insan, proses (süreç), teknoloji yapılanmasıdır.


CRM uygulayan – uyguladığını iddia eden şirketlerin tümündeki “Müşteri Memnuniyeti” sloganı, aslında çok eskilerden beri bildiğimiz “Müşteri Velinimetimizdir” deyişi kadar basit ve sade gözükse de; günümüz şirketlerinin müşteri sayıları ve müşterilerin yükselen beklentileri gözönüne alındığında, “müşteriyle temas edilen her noktada müşteri memnuniyetini sağlayabilmek”, gerçekten çok iddialı bir hedeftir.


CRM’in halen Türkçe karşılığıyla Müşteri İlişkileri Yönetimi olarak anılamamasının sebebi de buradan gelir. Müşteri İlişkileri denilince akla, gülümseyen genç insanlardan oluşan çağrı merkezlerinde, müşteri memnuniyeti için anlık ve tek seferlik çözümler bulunması gelirken; CRM, bu memnuniyeti gerçek ve sürekli kılan karmaşık bir yapıdan bahseder. Çünkü günümüz tüketicisi, haklı olduğunu duymaktan ve gülümseyen bir yüzden daha fazlasını ister. Şikayeti oluştuğunda, prosedürlerinize bakmaksızın sorununun çözülmesini isteyecek yüksek beklentilere ve verdiğiniz ürün - hizmeti başka yerden de alabilecek yığınla seçeneğe sahiptir. Müşterilerinizi gerçekten memnun edebilmeniz için, ürünün kalitesi yanında tüm satış sonrası hizmetler, servis, dağıtım gibi, müşterinize yaşattığınız deneyimin her ayrıntısında yüksek verimliliğe ve verdiğiniz standart hizmetin bir adım ötesinde, farklı beklentilerini karşılayacak esnekliğe sahip olmanız gerekir.


CRM’in üç temel unsurunu oluşturan insan, proses ve teknoloji yapılanmasında; İnsan (çalışanlar), müşterinin beklentilerini anlayıp, standart prosedürlerin ötesinde çözümler üretirken; Proses, çalışanların ilettiği müşteri taleplerini hızlı süreç revizyonları ile müşteri odaklı yapılanmaya dönüştürür. Teknoloji ise müşteri bilgilerinin tüm temas noktalarından takip edilmesine ve farklı müşteri isteklerine hızlı çözüm üretilmesine imkan tanıyacak şirket içi otomasyonu sağlar. Aslında büyük bir takım oyunu olan CRM, asla tek bir bölümün ya da departmanın işi olmayıp, organizasyonun tüm birimlerinin katılımını gerektirir.


Kaynak: www.biymed.com


 


Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ile ilgili detaylı .PDF dökümanı için tıklayınız.

 
Diğer Makaleler Yukarı
Haber İkon “Uçak Bileti” = Superbilet.com (30.05.2012)
Haber İkon Uçak Bileti (17.05.2012)
Haber İkon sorucak.com; Uçuş alternatifleri üretir… (10.04.2012)
Haber İkon Yurtiçi uçak biletinde yeni bir site; yurticiucakbiletim.com (09.04.2012)
Haber İkon Uçak Bileti almak için aklınız karışmasın, (09.04.2012)
Haber İkon Ucuz Uçak Bileti Satış Sitesi; Superbilet.com (09.04.2012)
Haber İkon Turizm ve İnternet Teknolojisi (11.07.2010)
Haber İkon Güncel bir web sitesi müşteri getirir... (16.02.2010)
Haber İkon Borusan Telekom'da 0850 alan kodlu "Göçebe Numara" Dönemi Başladı... (22.12.2009)
Haber İkon Aile Şirketlerinde Kurumsallaşmanın şartı ERP (14.12.2009)
Haber İkon ERP seçerken nelere dikkat edilmeli? (14.12.2009)
Haber İkon ERP Nedir? (14.12.2009)
Haber İkon Türkiye, WiMax’e hazırlanıyor... (02.09.2009)
Haber İkon IPV4’dan IPV6 e Geçiş (02.09.2009)
Haber İkon 4G Neler Getirecek? (02.09.2009)
Haber İkon 4G Nedir? (02.09.2009)
Haber İkon Wimax GSM'e Rakip mi? (02.09.2009)
Haber İkon 6 Sigma Nedir? (31.08.2009)
Haber İkon 3G Nedir? (02.08.2009)
Haber İkon Google AdWords ucretsiz reklam kupon kodu kullanımı (01.08.2009)
Haber İkon Düşük Kalite Puanı ve İlk Sayfa Teklifi Tahmini (01.08.2009)
Haber İkon Internet'te Marka Oluşturmak - 2: Markanıza İsim Vermek (26.07.2009)
Haber İkon Internet'te Marka Oluşturmak - 1: Seçiminizi Yapın (25.07.2009)
Haber İkon Gelecek İçin Bilişim Projesiyle 3 Yılda 100 Bin KOBİ Dönüştürülecek (13.07.2009)
Haber İkon Online pazarlama krize meydan okuyor (13.07.2009)
Haber İkon B2B Şirket Karlarını Artırıyor (13.07.2009)
Haber İkon Sanal POS Başvurusu Değerlendirme Kriterleri (14.03.2008)
Haber İkon Dijital İmza Nedir? (07.03.2008)
Haber İkon Wimax = İnovasyon (11.01.2008)
Haber İkon Nedir Bu İnovasyon? (11.01.2008)
Haber İkon Neden SEO’ya gerek duyulur? (30.11.2007)
Haber İkon Türk iş adamları için web siteleri (04.11.2007)
Haber İkon Alan Adlarında Uyuşmazlık Çözüm Mekanızmaları; Örnekler ve Türkiye (04.11.2007)
Haber İkon Alan Adları Ve Marka Hukuku Üzerine Bir Fransız Mahkemesi Kararı. (04.11.2007)
Haber İkon Yaratıcı Düşünme Becerisini Nasıl Kazanırsınız? (04.11.2007)
Haber İkon Marka olmanın taşlı yolları. (28.10.2007)
Haber İkon Elektronik satınalma, bir firma için geçilmesi zorunlu bir platformdur. Çünkü, (28.10.2007)
Haber İkon KOBİ´ lere e-ticaretin getireceği avantajlar. (28.10.2007)
Haber İkon Malzeme Temininde Ne Kadar Para Kaybediyorum. (28.10.2007)
Haber İkon E-tedarik: Satınalma Sürecinde Otomasyon (28.10.2007)
Haber İkon E-ticaret Hakkında Bilmeniz Gerekenler. (28.10.2007)
Haber İkon Kalite Yönetimleri (15.10.2007)
Haber İkon BilimAdamları, Internet 2 Hız Rekorunu Kırdı (08.10.2007)
Haber İkon 2054'ün en büyük 3 Şirketi Hangileri Olacak? (08.10.2007)
Haber İkon E-ticarette yolun başındayız... (06.10.2007)
Haber İkon 3G neler getirecek? (06.10.2007)
Haber İkon Web2.0 ile Pozitif Deneyimler (03.10.2007)
Haber İkon e-Öğrenme veya LMS Nedir? (03.10.2007)
Haber İkon 6 Sigma (03.10.2007)
Haber İkon Dünyayı değiştiren 15 site. (30.09.2007)
Haber İkon E-Ticarette Başarının Sırrı (29.09.2007)
Haber İkon İnternet Üzerinden Ürün Satarken Uygulanacak 10 Altın Kural (29.09.2007)
Haber İkon Girişimcinin İş Kurma Sürecine Girerken İş Fikri İle İlgili Hangi Sorulara Yanıt Aramalıdır? (29.09.2007)
Haber İkon Yeni İş Fikri Nasıl Bulunur? (29.09.2007)
Haber İkon Beyin Fırtınası Nasıl Yapılır? (29.09.2007)
Haber İkon İnsanlar almayı sever, kendilerine bir şey satılmasını değil... (29.09.2007)
Haber İkon Daha iyisini yapmak için dışardan bakmak gerekir... (29.09.2007)
Haber İkon Alışveriş Sitelerine 3aylık İş Planı Önerisi (29.09.2007)
Haber İkon AJAX’i Anlamak (29.09.2007)
Haber İkon Google Servisleri (28.09.2007)
Haber İkon SEO (Search Engine Optimization) Nedir ? (28.09.2007)
Haber İkon Arama motorlarına başvuru ve kayıt (28.09.2007)
Haber İkon 'SEO Terimler Sözlüğü' (28.09.2007)
Haber İkon Arama Motorlarında Üst Sıralara Çıkmak İçin 25 Bedava Tavsiye (28.09.2007)
Haber İkon Google Pagerank'i Olumlu Etkileyen Faktörler (28.09.2007)
Haber İkon E-ticaret hakkında fikir sahibi olmak için bazı kavramlar... (28.09.2007)
Haber İkon B2C ve B2B: Tanım ve farklılıklar (28.09.2007)
Haber İkon E-Ticaret Başarı Hikayeleri (26.09.2007)
Haber İkon İş Fikri Bulabilmek İçin Yapmanız Gerekenler (26.09.2007)
Haber İkon Şirket Yaratmanın 12 Sıradışı Yolu (26.09.2007)
Haber İkon Yeni Girişimciler İçin Başlangıç Sermayesi Adresleri (26.09.2007)
Haber İkon Şirket Türleri (28.09.2007)
   
  Tüm Makaleler
   
 
 
 KA Bilişim Teknolojileri'ne ulaşabileceğiniz diğer internet siteleri; www.kabilisim.com | www.ka.net.tr KA İNTERNET BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ LTD. ŞTİ.
Uçak Bileti | Ucuz Uçak Bileti | Otobüs Bileti | Uçak Bileti | Metro Turizm | Bilet Sorgulama | Uçak Bileti